Behandlinger

På vores tandklinik tilbyder vi en bred vifte af tjenester såsom tandrensning, fyldninger, rodbehandling, ekstraktioner, rodkanaler, implantater osv. Vores tandlæger har den mest avancerede teknologi til at behandle dem alle for at holde din mundhygiejne bedst.

Husk god mundhygiejne

Konsekvent tandpleje og hygiejne er vigtig for at holde dit smil lyst og rent.
Vi leverer en række behandlinger, der passer til dine behov. Se en komplet liste over vores behandlinger og oplysninger nedenfor.

Liste over behandlinger

Fyldninger

Har du et hul i tanden, er fyldninger den mest normale behandlingsform. En fyldning sikrer, at bakterier ikke får adgang til tanden. Fyldningen foregår via limning, og vi sørger altid for en effektiv og personlig behandling til gavn for dig og din mund.

Kroner og broer

Hvis en fyldning ikke er tilstrækkelig, kan vi lave en flot og naturlig krone. Drejer det som om flere tænder, kan du få en bro. Det kan for eksempel være aktuelt, hvis din tand er misfarvet eller misdannet. Vi tager selvfølgelig aftryk af din tand og fremstiller kronen præcis og skræddersyet til dig.

Tandkødsbehandling

Har du betændelse i tandkødet, kan det udvikle sig til paradentose. Derfor er det vigtigt at få behandlet tandkødet, hvis der er opstået betændelse. Her hjælper vi med en grundig tandrodsrensning, der afhjælper problemet og fjerner bakterier.

Tandimplantater

Har du mistet en eller flere tænder, kan du få lavet et tandimplantat. Implantatet er lavet af metal og skal holde fast på en krone, bro eller proteser. Vi udfører altid en grundig behandling og går forsigtigt og skånsomt til værks, hvor vi tilgodeser den enkeltes behov.

Rodbehandling

Hvis et hul i tanden når tandbenet, kan en rodbehandling være nødvendig. Mange gisper, når de hører ordet rodbehandling, men vi sørger for en professionel og ansvarlig behandling, der vil gavne dine tænder. Du kan også forebygge ved at gå ofte til tandlægen, så hullet ikke vokser sig stort.

Følg os på Facebook

Vi skriver jævnligt indlæg på vores Facebook-side, som holder dig opdateret om vores klinik og giver dig tips og tricks til god tandpleje.